Önsöz
Bu site için öngördüğüm iki ana fonksiyon var: insanlık yararına gözettiğim hedeflere ulaşmak için gerçek zamanlı olarak notlarımı kaydetmek; ve yararlı gördüğüm bilgileri ilgililerle paylaşırken diğer kişileri de bilgilendirmek.
Doktora savunmamın bitiminde, jüri üyelerinden bir hocamız şöyle bir öneride bulunmuştu: "Bu sorunları, tespitleri ve önerileri bir özet rapor halinde büyükşehir belediyesi, ilçe belediyeleri, ve konuya paydaş kurumlar ile paylaşırsan çok yararlı olacağını düşünüyorum." (Bu vesileyle hocamızı saygı ve şükranla anıyorum.) 17 Ocak 2017'de geçen bu konuşmadan sonra zamanla bu fikir zihnimde evrildi ve bu blog sitesinin doğmasında önemli bir teşvik unsuru oldu. Sanal ortamın tartışmasız baskınlığına şahit olduğumuz günümüzde, tozlu raflar içinde ihmal edilmesi gayet olası basılı bir rapor yerine, her an her yerde herkesle paylaşılabilecek ve sürekli gelişen "canlı bir rapor" oluşturmayı tercih ettim. İşte bu site bir bakıma o rapordur.
Nasıl ki insan emek verdiği bir varlığa zamanla değer de vermeye ve derdini çekmeye başlar, ben de altı yıla yakın bir süre yayalar, kaldırımlar ve taşıt trafiği üçlüsünün karmaşık etkileşimi ile çokça kafa yorunca şimdi kendimi ister istemez konunun bir sorumlusu ve savunucu gibi hissediyorum. Gelecekteki iş yaşamım bu sorumluluğun gereklerini ne kadarıyla kapsayacak bilemiyorum ancak başka sektörde çalışsam bile gönüllü olarak bu konuda sosyal projeler gerçekleştirmeye ciddi bir eğilim hissediyorum.
Gerçekleştirilmiş olan doktora çalışması ve araştırma projesi sonucu elde edilen birikimi, diğer meslektaşlarım ve dostlarım ile beraber, ülkemiz yararına uygulamaya geçirme fırsatı bulabilirsek, vatanımıza olan borcumuzu ve görevimizi bir nebze yerine getirmiş olacağımızı umuyorum.
Yorum ve katkılarınızı isminizle veya anonim (isimsiz) olarak iletebilirsiniz. Zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Doktora savunmamın bitiminde, jüri üyelerinden bir hocamız şöyle bir öneride bulunmuştu: "Bu sorunları, tespitleri ve önerileri bir özet rapor halinde büyükşehir belediyesi, ilçe belediyeleri, ve konuya paydaş kurumlar ile paylaşırsan çok yararlı olacağını düşünüyorum." (Bu vesileyle hocamızı saygı ve şükranla anıyorum.) 17 Ocak 2017'de geçen bu konuşmadan sonra zamanla bu fikir zihnimde evrildi ve bu blog sitesinin doğmasında önemli bir teşvik unsuru oldu. Sanal ortamın tartışmasız baskınlığına şahit olduğumuz günümüzde, tozlu raflar içinde ihmal edilmesi gayet olası basılı bir rapor yerine, her an her yerde herkesle paylaşılabilecek ve sürekli gelişen "canlı bir rapor" oluşturmayı tercih ettim. İşte bu site bir bakıma o rapordur.
Nasıl ki insan emek verdiği bir varlığa zamanla değer de vermeye ve derdini çekmeye başlar, ben de altı yıla yakın bir süre yayalar, kaldırımlar ve taşıt trafiği üçlüsünün karmaşık etkileşimi ile çokça kafa yorunca şimdi kendimi ister istemez konunun bir sorumlusu ve savunucu gibi hissediyorum. Gelecekteki iş yaşamım bu sorumluluğun gereklerini ne kadarıyla kapsayacak bilemiyorum ancak başka sektörde çalışsam bile gönüllü olarak bu konuda sosyal projeler gerçekleştirmeye ciddi bir eğilim hissediyorum.
Gerçekleştirilmiş olan doktora çalışması ve araştırma projesi sonucu elde edilen birikimi, diğer meslektaşlarım ve dostlarım ile beraber, ülkemiz yararına uygulamaya geçirme fırsatı bulabilirsek, vatanımıza olan borcumuzu ve görevimizi bir nebze yerine getirmiş olacağımızı umuyorum.
Mehmet Çaputcu
İzmir, 15 Kasım 2017
Yorum ve katkılarınızı isminizle veya anonim (isimsiz) olarak iletebilirsiniz. Zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Yorumlar
Yorum Gönder
İlginiz ve zamanınız için teşekkür ederim.